Seuran syyskokouksen päätökset 8.10.2020
Julkaistu: 12.10.2020 00.00

Seuran syyskokouksen päätökset 8.10.2020

Ajax-Sarkkirannan sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Kurikkahaantien hallissa 8.10.2020

Kokouksessa hyväksyttiin seuran toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio, liittymis- ja jäsen suuruudet sekä toimintamaksujen suuruudet ja niiden periaatteet. Jäsen-, liittymis- ja toimintamaksujen suuruudet ja periaatteet ovat luettavissa täältä.

Seuran toimintamaksuihin tulee joukkueen ikäluokan muuttumisen myötä luonnollinen korotus. Tyttöjen kilpajoukkueissa, joissa on yhdistelmäikäluokat, toimintamaksu määräytyy vastaavien poikaikäluokkien väliin. Lisäksi seuran kuukausittaista toimintamaksua korotetaan kilpajoukkueilla 5€ ja harrastejoukkueilla 3€. Korotus johtuu seuran talousarviossa olevien tapahtumien ja niihin liittyvien tuottojen epävarmuudesta, minkä vuoksi näitä odotettuja tuottoja ei voida huomioida toimintamaksuja alentavaksi kuten aiempina vuosina. Lisäksi olosuhteiden omistamiseen liittyvä pääomalaina sitouttaa seuran säästötavoitteesiin pääomalainan takaisinmaksuun valmistautumiseksi.

Seuran uudeksi puheenjohtajaksi vuodelle 2021 valittiin Antti Näykki. Antti valittiin myös täydentämään vuoden 2020 johtokuntaa. Johtokunnan 2021 muut jäsenet ovat Juha Poutiainen (varapuheenjohtaja), Pekka Tervonen, Katta Siltavirta, Mikko Väänänen, Ville Rautio ja Annukka Juntunen. Seura toivottaa uudelle puheenjohtajalle ja johtokunnalle menestykseksästä seuratoiminnan johtamista vuodelle 2021!