Tervetuloa Ajaxin Naiset/BT joukkueen sivuille!
Julkaistu: 03.11.2022 11.05

Tervetuloa Ajaxin Naiset/BT joukkueen sivuille!

Ajax-Sarkkirannan Naiset/BT on hyväntuulinen ympärivuotisesia harjoitteleva joukkue, joka pelaa talvisin futsalia Kakkosessa ja kesällä jalkapallo Kolmosessa!

Joukkue harjoittelee talvikaudella 2022-2023 seuraavasti: Linnakankaan koululla ja Ojan Rauta Areenalla tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin.

Mikäli joukkueeseemme liittyminen kiinnostaa, olethan yhteydessä joukkueenjohtajaan Sanna Keränen (sanna.keranen(at)hotmail.fi).

Tutustuthan myös toimintamaksujen periaatteisiin sekä niiden kattamiin toimintoihin oheisen linkin takaa: https://ajaxsarkkiranta.jopox.fi/seura/148/toimintamaksut

Toteutamme seuramme missiota mahdollistamalla jalkapalloa jokaiselle kohti omaa huippua seuraten arvojamme, joita ovat HYVÄ FIILIS, LUOTTAMUS, LAATU ja YHTEISÖLLISYYS!