Ville Rautio Ajaxin puheenjohtajaksi!
Julkaistu: 14.12.2022 09.39

Ville Rautio Ajaxin puheenjohtajaksi!

Seuran ylimääräinen kokous 12.12.2023 valitsi Ajaxin uudeksi puheenjohtajaksi Ville Raution. Ville on kasvanut seurassa tärkeään rooliin 2016 alkaneesta valmentajan urasta johtokunnan jäsenyyteen, toimien myös päättymässä olevana vuotena seuran varapuheenjohtajana. Ville toimii Ajax P11 -joukkueen vastuuvalmentaja sekä on ollut vahvasti kehittämässä seuran urheilutoimintaa johtokuntatyöskentelyssään.

Ville toteaa valinnastaan tuoreeltaan seuraavaa: "Hyvä tulla tässä tilanteessa seuran johtoon, kun seura on vankasti mennyt eteenpäin pitkäjänteisen työn ansiosta. Antti Näykille iso kiitos ajastasi seuran peräsimessä ja onnea uusiin haasteisiin Savonmaalla! Jatkamme henkilökunnan ja jäsenistöä edustavan johtokunnan kanssa seuran kehittämistä omaa huippuaan kohti."

Ajax-Sarkkiranta toivottaa Villelle onnea ja menestystä seuran johtamiseen!