Petri Turunen Vuoden lasten valmentaja 2022
Julkaistu: 17.02.2023 09.41

Petri Turunen Vuoden lasten valmentaja 2022

Pohjoisen alueen jalkapallokauden 2022 ansioituneita palkittiin palkintogaalassa 11.2.2023 Seurojen Ääni -seminaarin yhteydessä.

Vuoden lasten valmentajaksi valittiin Ajax-Sarkkirannan Petri Turunen! Petri toteaa tilaisuuden olleen todella arvoisensa ja oli hieno kunnia saada vastaanottaa tällainen palkinto. Petri jatkaa: "Ajax-Sarkkiranta -henki, itsensä kehittämisestä kiinnostuneiden valmentajien yhteisö, huippuolosuhteet, urheilumyönteinen Kempeleen kunta sekä tietenkin kaiken ydin eli innostuneet pelaajat. Kaikkia noita valmennustyöhön motivoivia tekijöitä sopii kiittää tässä yhteydessä".

Palkintogaalassa todettiin seuraavaa palkinnon saajasta: "Monipuolinen toimija seurassa. Joukkueen pelaajamäärät kasvanut vuosi vuodelta. Joukkue pärjännyt myös kilpailullisesti, joka osoittaa, että joukkueen hyväksi on tehty oikeita asioita. Pete on panoksellaan vaikuttanut myös Easyfutiksen kehittymiseen. Takataskusta löytyy ikätasolle sopiva aasinhattu innostaa ja kannustaa lapsia treenaamaan."