Ajax-Sarkkiranta hakee nappulakoordinaattoria ja juniorijoukkueiden valmentajia
Julkaistu: 22.08.2023 14.16

Ajax-Sarkkiranta hakee nappulakoordinaattoria ja juniorijoukkueiden valmentajia

Ajax-Sarkkiranta on 1997 perustettu kempeleläinen jalkapalloon erikoistunut urheiluseura. Yli 800 pelaajaamme harjoittelevat erinomaisissa olosuhteissa Kempeleen nurmi- ja tekonurmikentillä sekä vuonna 2019 valmistuneessa täysimittaisessa ylipainehallissamme, Ojan Rauta Areenalla, jonka lisäksi palvelee pelaajia talvisin myös pienempi harjoitushallimme.

Ojan Rauta Areenan yhteyteen valmistui syyskuussa 2021 urheilutalo, joka takaa laadukkaat palvelut seuroille ja urheilijoille. Teemme tiivistä seurayhteistyötä Oulun alueen muiden jalkapalloseurojen kanssa. Vahvan olosuhdekehittämisen seuramme panostaa pelaajan arkeen ja seurayhteistyöhön laadukkaan pelaajapolkumme edistämiseksi. Seuratoiminnan tukena ovat toiminnanjohtaja, valmennuspäällikkö, nappulapäällikkö, harrastemanageri, seuratyöntekijöitä ja osa-aikaisia valmentajia sekä 200 vapaaehtoistoimijaa.

Toimintamme kehittämiseksi haemme seuraan osa-aikaista nappulakoordinaattoria (50%) sekä osa-aikaista juniorivalmentajaa. Nyt haettavana olevia tehtäviä on mahdollista myös yhdistää.

Nappulakoordinaattorin tehtävät:

• Tutustumistoiminnan ja turnaustapahtumien järjestäminen päiväkoti- ja peruskouluikäisille
  • Jalkapallokoulun järjestäminen
  • Aloittavien ikäluokkien starttijakson järjestäminen sekä toimihenkilöiden rekrytointi
  • Nuorten valmentajien rekrytointi, perehdyttäminen ja tukeminen
  • Toiminnallisten teematapahtumat järjestäminen seuratoiminnan markkinoimissa
  • Seuran turnaus- ja muiden tapahtumien valmistelu ja toteutus yhdessä muun henkilökunnan kanssa

Juniorivalmentajan tehtävät:

• Joukkueen vastuuvalmentajana toimiminen
    - Mahdolliset joukkueet P8 (2016 synt), T12 (2012 synt.) ja T13 (2013 synt.)
  • Joukkueen harjoitus- ja pelitoiminnan suunnittelu ja johtaminen seuran sääntöjen, valmennuspäällikön ohjeiden ja valmennuslinjan mukaisesti
  • Osallistuminen joukkuettaan koskeviin seuran ja seurayhteisön koulutuksiin ja muihin tapahtumiin (mm. Huuhkaja- ja Helmaripolun tapahtumat, ikäluokkaleirit)

Molemmissa tehtävissä työ alkaa 1.11.2023. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Nappulakoordinaattorin työsuhde on toistaiseksi voimassa ja sisältää 6 kuukauden koeajan. Viikoittainen työaika on 18,75 tuntia.

Juniorivalmentajan työsuhde on määräaikainen, kestoltaan 12 kk ja sisältää 6 kuukauden koeajan. Viikoittainen työaika on 7,5-18,75 tuntia kohdejoukkueista sekä niiden määrästä riippuen.

Tehtävien mahdollisesta yhdistämisestä sovitaan tarkemmin.

Vaatimukset nappulakoordinaattori/juniorivalmentaja:

- UEFA C tai korkeampi jalkapallon valmentajatutkinto tai valmius suorittaa UEFA C vuoden 2024 aikana. Liikunta-alan, pedagoginen ja muu liikuntaan ja jalkapalloon liittyvä koulutus katsotaan eduksi.
- Kokemusta jalkapallovalmennuksesta ja sen organisoinnista
- Kokemusta lasten/nuorten kanssa toimimisesta
- Jalkapallon lajiosaamista
- Toimisto-ohjelmistojen (mm. Microsoft Office- ja Google-sovellukset) hallinta ja hyvät viestintätaidot

Odotamme myös:

- Vahvoja vuorovaikutustaitoja
- Vastuullisuutta
- Ratkaisukeskeisyyttä
- Jatkuvaa oppimista ja kehittymistä
- Seuran arvoihin ja toimintatapoihin sitoutumista

Ajax-Sarkkiranta tarjoaa erinomaisen työyhteisön, jossa asioita tehdään yhdessä ja vastuullisesti työntekijöiden, valmentajien, toimihenkilöiden ja tietysti pelaajien hyvinvoinnista huolehtien. Tulet työskentelemään seuran muun henkilökunnan sekä oto-valmentajien ja vapaaehtoisten kanssa. Autamme työntekijöitä kehittymään toimessaan.

Mikäli olet ihmisläheinen ja kehitysmyönteinen jalkapallon seuratoiminnan ja lasten valmennuksen edistäjä sekä sinulla on riittävä koulutus ja kokemus jalkapallovalmentamisesta ja sen johtamisesta, lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi viimeistään 10.9.2023 osoitteeseen antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi.

Haastatteluun valitut hakijat kutsutaan 15.9.2023 mennessä. Haastattelut tehdään 25.9.2023 mennessä. Valinnasta ilmoitetaan 30.9.2023 mennessä. Tehtävään valitun tulee esittää lasten/nuorten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote.

Yhteystiedot:

Toiminnanjohtaja Antti Kiviniemi
antti.kiviniemi@ajaxsarkkiranta.fi.
puh 050 3219 980

Kurikkahaantie 7
90440 Kempele
www.ajaxsarkkiranta.fi

Ajax-Sarkkiranta tarjoaa säännöllisesti mahdollisuuksia valmentajan tehtäviin. Voit halutessasi jättää myös avoimen hakemuksen ja suunnitellaan yhdessä sopiva kokonaisuus sinulle. Ota yhteyttä!