Leirikoordinaattori tyytyväinen FDS-AVFC -leirin antiin
Ajax-Sarkkiranta ryJulkaistu: 11.06.2024 15.27

Leirikoordinaattori tyytyväinen FDS-AVFC -leirin antiin

FDS-AVFC -jalkapalloleiri on Ajax-Sarkkirannan kesäkauden alkupuolen päätapahtuma. Leiri toteutetaan yhteistyössä seuran, Football Development Schoolin ja Aston Villa FC:n kanssa. Leirille on vuosittain kokoontunut useita kymmeniä eri-ikäisiä jalkapalloilijoita seurarajojen yli imemään kansainvälisiä tuulia ja uusia oppeja. Tämän kesän leiri päättyi viime torstaina ja se keräsi yli 70 osanottajaa.

Leirin koordinaattorina toiminut Ajaxin nappulapäällikkö Jarkko Lotvonen on tyytyväinen, kun neljän päivän ponnistelu ja lukemattomien tuntien valmistelutyö on ohitse.

- Jalkapalloleirin järjestäminen noin kahdeksallekymmenelle pikkujunnulle on kokonaisuudessaan suhteellisen vaativa projekti mutta ehdottomasti kaikkien vaadittujen ponnistusten arvoista, Lotvonen sanoo.

Mutkia neljän aurinkoisen ja kesäisen päivän aikana ei ollut.

- Leiristä vastaavan toimihenkilön näkökulmasta leiri meni hienosti; aikataulut pitivät ja pelaajien osallistumisaktiivisuus harjoitteisiin oli korkea, Lotvonen kommentoi.

Leirin päätyttyä katse kohdistuu nyt jalkapallokauden "tavallisiin" asioihin, mutta valmistautuminen ensi kesän leiriin 2. - 5. kesäkuuta on jo alkanut.

- Laittakaapa leirin päivänmäärä jo muistiin!

Ajax-Sarkkirannan some-kanavilla lisää Lotvosen ajatuksia FDS-AVFC -leiristä!