Ajax mukana Osuuskauppa Arinan Pidetään yhdessä pohjoisen puolta -tukihaussa
Ajax-Sarkkiranta ryJulkaistu: 07.10.2024 12.31

Ajax mukana Osuuskauppa Arinan Pidetään yhdessä pohjoisen puolta -tukihaussa

Ajax-Sarkkiranta on jälleen ehdolla Osuuskauppa Arinan järjestämässä Pidetään yhdessä pohjoisen puolta -tukihaun äänestyksessä. Eniten ääniä saaneet pääsevät jakamaan Arinan yli 190 000 euron suuruista tukipottia, josta puolet on korvamerkitty lasten ja nuorten liikuntaseuroille ja harrastusyhteisöille sekä toinen puoli hyväntekeväisyys- ja tukijärjestöille.

Äänestykseen on hyväksytty 251 erilaista yhdistystä tai järjestöä, jotka kohdentavat tukensa lasten ja nuorten toimintaan Osuuskauppa Arinan toimialueella. Tuki jaetaan vähintään sadalle eniten ääniä saaneelle. Lopullisessa tuloksessa huomioidaan äänestysalueiden erilainen koko. Näin myös asukasluvultaan pienempien paikkakuntien toimijat saavat mahdollisuuden päästä nauttimaan Arinan tukipotista.

Ajax-Sarkkiranta kohdentaa mahdollisen tuen alueen päiväkoteihin kohdistuvan maksuttoman jalkapallon ja liikunnan tutustumistoiminnan kehittämiseen.

Osuuskauppa Arinan asiakasomistajat päättävät tuen saajista äänestämällä. Äänioikeus on kaikilla jäsenomistajatalouden jäsenillä, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa asiakasrekisteriin eivätkä ole kieltäneet markkinointipostin lähettämistä.

Äänestysaika on 9. - 27.10.2024. Äänestyslinkit lähetetään 9. - 11.10. välisenä aikana.

Jokaisella äänestäjällä on käytössään kaksi ääntä, joista toisella äänestetään harrastusyhteisöä (ml. Ajax) ja toisella hyväntekeväisyys- tai tukijärjestöä. Asiakasomistajan kotipaikasta riippumatta äänestää voi minkä tahansa alueen ehdokasta. Ajax-Sarkkiranta kuuluu Kempeleen, Limingan, Lumijoen, Tyrnävän ja Hailuodon muodostamaan äänestysalue 3:een.

Äänestäjien kesken arvotaan kolme 50€:n arvoista S-ryhmän lahjakorttia.

Tuen saajat julkaistaan 5.11. mennessä.